sherlock_anne Epifenomen amiinn canım 🌸 allah sağlık versin yeterki 30-31. haftaya kadar herşey normaldi hatta ölçümleri önden gidiyordu sonra durdu sonra geriye düştü anne karnında gelişim geriliği dediler. 38. Haftada 33-34 ile uyumlu doğurttular 🥰 her bebeğin kaderine düşen bir ismi oluyor benim kızım gökçenin ismi 76 yıl gökçe ismini koymayı bekleyen babannemden kaldı. O vefat ettikten 5 sene sonra kızım doğdu. Babannemin isteği 81 yıl sonra oldu neredeyse bir asır. Belki isimden belki değil ama yine koyardım ya gökçeyi 🥰
Epifenomen sherlock_anne ay isim öyküsüne bak yaa💕 çok iyi yapmışsın canım babaanneden Gökçe ismi kalması biraz şaşırtıcı 76 yıl önce Gökçe ismini bilmek olması bile şaşırtıcı 😍 adıyla yaşasın kuzucuuk💕 ben de çok seviyorum Gökçe ismini minnak da olsa yine de Gökçe koyarım🙈 Eşim Gökçe biraz baskın gibi Gökçegül mü koysak diyor ama ben seviyorum
sherlock_anne Epifenomen aslında gökçe isim değil soy isimmiş. Babannemin kızlık soy adıymış. babası 19 yaşında askerde öldüğünde babannem 2 yaşındaymış. Anneside başka bir adamla evlenmiş. Babannemide babannesi büyütmüş. 13 yaşındayken gelin etmişler babannemi. Öküz arabasına bindirmişler. Oda eve dönelim gökçe bebeyi unuttum demiş. Gökçe bebeğide bez bebek. Boşver sen onu senin bebeğin olacak onla oynarsın deyip aldırmamışlar bile. Babannem kızım olursa gökçe koyucam diye heveslenmiş onlara koydurmamışlar, torunlarınada koyamamış. Bana çok niyetlenmiş banada koyamamış. O hayattayken ben adımı değiştirecektim ama nasip olmadı vefat etti , bende kızım olursa adını gökçe koyucam demiştim. Öylelikle Kızımın adı gökçe oldu 🥰 çok derin bir hikayesi var
Epifenomen sherlock_anne ay duygulandım, çok güzel bir hikayesi var kızınızın isminin💕 Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun babaannenizin
sherlock_anne Epifenomen amiinn inşallah, çok güzel çok tatlı bir kadındı. Allah yattığı yer nurlarla doldursun inşallah 😊 büyüyünce anlatacağı çok farklı bir hikayesi olması benide çok mutlu ediyor 🥰
dmt92 Nurr24 Biz Nevra düşünüyoruz. İkinci isim daha yanına bulamadım fikri olan varsa yazsın lütfen ☺️