Ozlmun İsterseniz kimliğe sizin dediğinizi yazdırıp kulağına iki ismi birlikte de okutabilirsiniz öyle yapan da var ☺
Ozlm35 B3nmde esimin hayali babasinin ismini koymak yahya ama bizde yahyacan olsun dedik yari kisim yahya dio yarisi yahyacan smdiden bn hazrligimi yahya ismi ile yapicaktim yahyacan daha iyi geldi die kapi susu fwlwn ole ywptrdim 😊
melikee16 [bilinmeyen] [bilinmeyen] çok sağol canımmm. Bende koymak istıyorum iki isim. Ama buğrada kararsızım sadece🤔☺
melikee16 İbrahim Taha, İbrahim Buğra, İbrahim Asaf, İbrahim yağız . Aklımda olan bunlar ? Sizce hangisi ???
mervec melikee16 bence çok güzel duruyor canım tam da yakışanını bulmuşsun bence 😍 benim kayın babamın adıda ibrahim ve bayılıyorum bu isme kayinbabami da çok seviyorum öyle ki erkek olsun adını koyayım diye çok istedim ama kızım olacak oğlan olsaydı da ismini vermezdi Bizd e de böyle bir şey var isminin koyulmasını istemiyor kaynanam da kayinbabam da
melikee16 mervec bizdekilerinde öyle bir isteği yok. Hatta haberleri bile yok düşündüğümüzden. Eşim cok istıyor. Onlar istemesede o yine ister ☺
Eliftuba mervec ya gerçekten aklımdaki oyduuu 🙂 ya rasim eymen ya mustafa rasim düşünüyorum . Yine de sonuna kadar rasimden vazgeçirmeye calısıcam 😬
mervec melikee16 eşinin gönlü olsun canım nasılsa kayinbabanin yanında adını oda sende söyleyemezsiniz herkesin gönlü olmuş olur ikisini de koy bence benim bir tanıdığım iki babasının ismini koydu zülfikar salih soyadları da 10 harfli sen düşün artık 😆😆
Kuzusunannesi melikee16 eşini seviyorsan kırma ve kayınpederinin ismini koyarsan hem oda ayrı bi sever keşke benim kayınpederim de yaşasa da görse torununu ben kendim koyuyorum kayınpederimin adını eşim hiç bişey demeden ben dedim
Aysaydn Benim eşimde dedesinin ismini koymak istiyo 'Recep' yanına bizde isim arıyoruz buğra ismini bizde düşündük ama anlamının helak olmak olduğunu öğrenince vazgeçtik 😏
Kenanizm18 Bizde kayınpederimin ismini koyucaz Allah nasip ederse Kenan 🙂 ilk başlarda kenan efe koyalım diyordum ama 2 isimli olan cift karakterli olur dediler die vazgectim 🙊🙊
Aysaydn melikee16 bende erkek deve diye biliyodum eşim bi hocaya sordurtmus helak olmak anlamına geliyo koyulması uygun değil demiş 😏
Neslihannnn melikee16 cnm bence de çok güzel bir isim Yen’i değişik isimlerden daha iyi...tabi zevk meselesi☺Nasip olursa Bizde oğlumun adını Muhammed Yusuf koycaz inşallah😍