Kızlar eşimin babasının adı İbrahim. Oğlumuzun adını İbrahim istiyor. Bende daha farklı birsey olsun istiyorum, ama onuda kırmak istemiyorum. Yanına bir isim daha koyalım dedik. ''İbrahim Buğra'' düşündüm. Sizce cok uzun mu? Olabilir mi? Öneri ve fikirlerinizi alabilir miyim?