Prensannesii38 Semabkr ben nevresım takımı bıde yorgan aldım bı carsaf yok oda bende vardı guzel bence
Halime_Ciner01 Semabkr hastane çıkışı aldım, askı aldım 2 adet ,cıtcıtli ve alt aldım takım yaptım ,sepet aldım ve kızıma klozet aparati aldım
m_yel Semabkr biberon ve banyo havlusu aldım. büyük kızıma da küveti oradan almıştım, hala kullanıyorum 18 aylık olmak üzere
Bir_Prenses_Annesi balperisi_71 Fiyatına qöre bi ürün bence ne çok qüzel ne çok kötü kullanılır yani 😊