Babymm Semabkr ilk çocuğumda şeyi A101 sen almıstım küvetine kadar gayet güzeller canım hayırlı olsunlar içleri dolu olsun insallah❤️🌹
Deletedmom54 Semabkr Penye bebek battaniyesi aldım zurafa desenini 18 tl Bir de havlu coraplardan aldım 1 adet çünkü başka yoktu . Diğer her üründen vardı ama almadim kalitesi hoşuma gitmedi
Mehtapakgl Semabkr kuzum o beyaz yarım kollu çıtçıtlı badiler pek içime sinmedi sanki renklilerle yıkanmışta morcuklamış gibi ama yinede ii görür. Onun dışında diğer giyim eşyaları güzeldi. Fena değildi.
Mhtpsahn_53300 Semabkr bende uzun kollu zıbınlardan bide altlıklarından alıp takım yaptım daha doğrusu anneme söyledim almış resmini çekip attı çok hoş görünüyor malında güzele benziyor
Semabkr Babymm bende uzun kollu çit çıtlı atlet , patik çorap , yarim kollu beyaz atlet, pijama altı, pijama takımı , biberon , penye battaniye aldım kumaşları hoşuma gitti aldım o yuzden insaAllah 🥰😅
Vkdldkc Banyo küvet takımı, anne yanı yatağı bide çok amaçlı dolaptan aldım ben hepsi gayet kaliteli özellikle dolaba bayıldım ikeada rafları hariç 250 tl idi ilerde oyuncaklarını koymak için de çok kullanışlı olucak diye düşünüyorum
Babymm Semabkr çıktıyı bir yapmıssın canım biberon cam sıkıntı ben hiç kullanmadım boş bekledi ikinci çocuğuma da kullanmam aklında olsun sağlıcakla kalın 🌹
Bir_Prenses_Annesi 2 adet nevresim takımı,1 adet müslin,oyun halısı,mama sandalyesi,askı,3 adet sepet aldım 😊
minikmucizem1_ Bir_Prenses_Annesi annemde nevresimden ben al dedim diye almış ama ince gibi dedi siz beğendiniz mi kalınlığı iyi mi
Semabkr Mhtpsahn_53300 bende aynısını yaptım hem beli falan açılmaz hemde mali güzel bebeği rahatsız edecek bir kumaşı yok 😌
Bir_Prenses_Annesi minikmucizem1_ Benim için ideal cünkü kalın olarak sipariş werdim bunları da yedek aldım 😊
Semabkr Babymm bende emin degilim kullanıp kullanmamada ama ne olur ne olmaz diye aldım biberon kullanan cocuklarda meme reddi olabiliyor Muş bunu çok zor durumda kalırsam kullanirim ancak amin insaAllah 🥰😌
halitefe Semabkr penye battaniyesinin kumaşını sevdim ben zıbınların kumaşıda fena değil bence fiyatına göre iyi
Bir_Prenses_Annesi balperisi_71 Fiyatına qöre bi ürün bence ne çok qüzel ne çok kötü kullanılır yani 😊