Kızlar merhaba 27 haftaya girmek üzereyiz son bir haftadir bebisin hareketlerini vajinada hissediyorum resmen ve bazen can yakici olabiliyor 🙄 bu haftaya kadarda cok hareketliydi hic durmuyodu gece gündüz cok guzel vuruyodu dışarıdan da görünüyodu hatta diyodum ki bu cocuk acaba hic uyumuyomu 😂 ama bu haftaya girdim gireli hareketler yavasladi sabah uyandigim zaman bir iki vuruyo bide aksam tatli yedigim zaman. Muayeneme daha var sizlere sormak istedim normalmidir acaba bebegimin cinsiyeti kız bu arada.