Kızlar bebeğim yanımda uyuyor ❤️ Bu arada yazayım hemen istedim. Genel olarak herkes aynı soruyu sormuş. “Nasıl sancısız 5 cm?” Günlük hareketimi azaltmamaya çalıştım. Bir köpeğimiz var akşamları onunla birlikte uzun yürüyüşlere devam ettim (gücüm yetene kadar) ve ayaklarını ben yıkamak istedim özellikle çünkü bu şekilde her gün az da olsa squat yapmış oluyordum. Hurma için hep faydalı diye duymuştum, aksatmadan yemeye çalıştım. Birazdan detaylı bir şekilde doğum hikayemi de paylaşmak istiyorum. Orada görüşürüz 👋🏼🥰 Herkes bebeğine sağlıkla kavuşsun ❤️