Kızlar 37+6 dayım. Çatı muayenesi için kontrolüm vardı 5cm açıklık var çok iyi karşılamışsın dedi doktorum. Hiç beklemiyordum,çok heyecanlıyım,duygusalım. Şu an hala buraya yazabilecek kadar iyiyim. Dualarınızı istiyorum. İnşallah kolay bir doğum olur 🤲🏻