Nihallll123 3 4 aylık mı haftalık mı? Merhaba haftalıksa tutunma yerleşme kanaması olabılıyormus benım masallah hıc kanamam olmadı suana kadar 5bucuk aylık hamıleyim bide anladıgım kadarıyla sızın beta 600 4haftalık demı benımde 499 Du normal bence zaten onemlı olan artısı degerın