Eemiinee180 adetinin ne kadar geçtiği çok da önemli değil ilk etapta. Yumurtlamam geç olmuş olabilir. Sağlıklı gebeliği 3 aşamalı gibi düşün. Böyle düşük değerde öğrenildiği zaman ilk önce 2 günde bir kanda artış varmı diye takip edilmesi gerekiyor .2 katına çıkıyorsa korkma herşey yolundadır. Değer 1500 leri geçince ilk keseyi görmeyi bekliyorlar. Sonraki aşama da kalp atışı. Ama adet gününe veya başkasının değerine göre kıyaslama . Artış 2 kat olsun yeter.