ipekipek -Aysenur- Bende şimdi buradan görüp sipariş verdim :) normalde daha kalın malzeme ile yapılanlanı sordum 200 tl demişlerdi :) bu yeterli bence teşekkürler bilgi için :)
Gulsum_coskun -Aysenur- bizim iki isim yağız Efe o yüzden korkuyorum nasıl olucak diye inşallah güzel bir şey olur valla 🤭
Gulsum_coskun -Aysenur- tam buraya yazdım sipariş ettim bekliyorum bende diye kargom geldi o sırada 😊🥰 https://imgyukle.com/i/5wmOOM https://imgyukle.com/i/5wmjUh https://imgyukle.com/i/5wmHtp
-Aysenur- ipekipek evet instgramda cok pahali bende gerek duymadim onlara bu yeterli cokta ince degil zaten oyle kirilcak bisey degil iciniz rahat olsun 😊
ipekipek -Aysenur- sizinki 29.90 ama ben 39.90 buldum onu verdim hemencecik heyecanla :))teşekkür ederiz tekrar bilgi için