Heyecandorukta Selam kızlar, A101 bebek nevresim takımı alan varmı? Ben gittiğimde bitmişti. Kalitesi falan nasıl acaba? Güzelse başka A101 lere bakacağım, belki bulurum 😁
Epifenomen Heyecandorukta Malatya a101e kimse gitmiyor galiba her şey durduğu gibi duruyor 😄 babynestler bile yerinde. Ben beğenmedim canım kazık gibi çok sert geldi
sinber Heyecandorukta bimdeki daha güzel 101 den almadım çnk sadece yorgan kılıfı ve yastık kılıfı var ama bimdeki 2 yastık bi çarşaf bi yorgan kılıfı olarak setti
Heyecandorukta fatosd84 Onu takip edemedim buna denk geldim😁 Örgü battaniyesi çok güzeldi ama onu aldım, kıyafetler yüzde yüz pamuk yazıyordu ama duruşu kalitesi falan beğenmedim 🐣
Sen1meleksin Heyecandorukta ya bende beğenmedim hele hastane cıkışları vardı cok sacmaydı ya renkleri falan🤣
Semra93 Boncuk battaniye aldım bende hatta yıkadım eve gelir gelmez ama sertleşti nedense ucuz etin suyu yavan olur dedikleri bu olsa gerek😑
Heyecandorukta Semra93 Boncuk battaniye almak için gitmiştim ama gerçekten fotoğraftakiyle alakası yok, dandik polar-elyaf arası bişeydi. örme battaniye dokusu güzeldi, yıkanınca nolur bilmem 🤔
aslihanaslans Ben bimdende almıştım a101dende aldım hoşuma gitti sadece nevresim ve tek yastık kılıfı var ama 28 tl bu fiyata gayet uygun, bimdeki 40 tl di 2 yastık çarşaf ve nevresim vardı bence güzel al değiştire değiştire kullanırsın..
FtmSyf Ckafali Instagram dan takip ettiğim bi sayfa var babynest.tasarim.dunyasi diyecok güzel görünüyor ürünleri Ama ben kullanış açısından alıp almamakta kararsızım. Bı bak istersen sen yine
Deletedmom54 Heyecandorukta nevresim kotu bana gore Ben penye battaniye ve havlu çorap aldım bunların kumaşı baya güzel
Semra93 Heyecandorukta örme de aldım onda sorun cikmadi.waikikide ki boncuk battaniyeyi tavsiye ederim yumuşacık keşke büyüklere de olsa o battaniye den😄😄