Esra-dmr benimde ilk hamileliğim ve hamileliğimin 5. Haftasından 11. Haftasının sonlarına doğru halsizliğim devam etti. Şimdi 13. Haftanın ortasındayım ve geçmiş günlere göre kendimi daha iyi hissediyorum. Tabi bel ağrılarım ve bulantılarım hala devam ediyor 🙃 o yüzden Yatın, uyuyun vücut bebeği kabul etsin. Ben hep yattım, uyudum. ☺️