Esra-dmr Kızlar lütfen bir yardım eli 🤦🏼♀️ bugün 5. Haftasındayım hamileliğimin ellerim kollarım kalkmıyor belim deseniz ayrı ağrıyor normal mi bunlar yaşayanlar oldu mu
prensesannesii_ Esra-dmr tabiki de normal 3. Ayına kadar devam eder bu durum sonuçta hormonların değişiyor beden kendini farklı bı duruma hazirlyr
S-r-p Esra-dmr bedeniniz bebeğinizle birlikte savaşıyor minik hızlıca büyüsün size tutunsun diye annesi bir kadının üç yılda salgıladığı hormonu bir günde salgılamak kolay mı yatın kendinizi şımartın 🤗
Zerin1234 Esra-dmr 34 +5haftalık oldum halada halsizlik var kollarım ayaklarım tutmuyor bide bende bel fıtığı var aşırı ağrım oluyor demir eksikliğim de var mesela doktor ondanda olduğunu söyledi
Esra-dmr prensesannesii_ haklısın canım acemilik böyle birşey demek ki ☺️ Çok tuhaf hissediyorum kendımı tedirgin etti bu durum beni ister istemez ☺️
Zerin1234 Esra-dmr Aminn Allah razı olsun Rabbim sizinde evladınızı sağlıkla kucağınıza almanızı nasip etsin inşallah
Esrahalit Esra-dmr üç aya kadar devam eder sürekli uykuda olur halsizlik aklına ne gelirse Su anda üç ay ligi yeni geçtim çok şükür bitti bende o haller
Bhrszr Esra-dmr şu an 8 haftalık hamileyim o halsizlik 🤱vs durumlar yeni yeni geçiyor bende normal gayet 🥰normal endişelenmene gerek yok 🤗
Esrahalit Esra-dmr inşaallah eşin de şikayet etmez benim eşim biraz kızardı hep halsizsin tek sen hamilesin falan derdi çok ağlardim sanki yalan söylüyor musum gibi şimdi geçti çok şükür eşine basta söyle böyle böyle olurmuş de
Paprika Ben de 7+5 im. İki hafta öncesine kadar lavaboya gitmeye üşeniyordum halim yoktu.Şimdi çalışmaya başladım.çalıştığım süre içinde daha dincim.Ama eve gelince tüm yatışa devam.
Murvettt Esra-dmr bende de sürekli çarpıntı ve uyku oluyordu uyudukça mallaşıyordum, kendime gelemiyordum bi türlü ama 3. Ay bittikten sonra kendime geldim. Dünya varmış. Geçici bi durum