A101 den bugün ağız silme mendilleri (güzel), penye battaniye (çok güzel), çıtçıtlı uzun kollu body (güzel), bebek çok amaçlı flanel örtü (çok kaliteli değil ama iş görür, güzel), bebek banyo eldiveni (%100 pamuk çok yumuşak, çok güzel) aldım. Nohut battaniyenin kalitesini açıkçası pek beğenmediğim için almadım, babynestler de kaliteli değildi bence. Triko battaniye alınabilirdi ama almadım daha iyisini bulmak da mümkün. Bebek oyun halısı bana çok kalitesiz geldi almadım. 6Nde de; uni bebek şampuanı 12,90₺ 900ml çok uygun aynısı bimde 16,90₺. Uni baby 1 lt sensitive deterjan 16,90₺, uni 4*40 ıslak havlu mendiller 22,90₺ bulmuşken uyguna bunlardan da aldım.