Ebrugur2019 aslihanaslans şuan aklım orda ama 2 gündür hastayım kızım için lazımlık ve kitaplardan almayı düşünüyordum 😔
NurOzadaBulbul Nevresim çok kaliteli tril tril tam bebek için. Sadece alt çarşaf yok oda birşey değil ona uygun her renk alınabilinir.
Paramedik fatmaozdemir1 çevremdeki hiçbir A101 e gelmemiş sordum hatalı ürün çikmiş hiçbir yerde satışa konulmamis bende çok istiyordum almak güle güle kullan canim
UmayAsya Nevresim çok ince baskısı kalitesizdi baby nest aldım ben güzel fiyatına göre askılar çok iyi
Shnaks aslihanaslans patik battaniye ve küvet seti aldım çanta da alıcaktım gittiğim şubeye ya getirmediler yada ben görmeden kaptılar 😕😅
aslihanaslans Bende şimdi gittim askı ,bebek yıkama eldiveni, ağız silme bezi, maşrapa,kova, ve nevresim aldım nevresimin çarşafı yok tek yastık ama açıp baktım hoşuma gitti kumaşı arada değiştirmek için gayet iyi ve fiyatı uygun
Mirammm aylinsss ben geçen yıl oyun halısı A101 den aldım kalitesiz çıktı attım bu yıl nasıl bilmiyorum
kisiminbahari Havlu hastane çıkışı ve 2 lis setlerden aldim kaliteleri güzel bulunduğum yere çoğu ürün gelmemişti o yuzden sadece bunlari alabildm
Gayehh Nevresım zıbın battanıye alt pjama akdım hepsının kalıtesı ıyı zaten cogu urun gelmemişti ıhtıyacım olanlardı aldıklarım
Mary06 Mirammm ben bugün baktım oyun bar kısmı sadece köpüktendi, kalitesiz geldi almadım tavsiye etmem oyuncakları da bence kalitesizdi
beyza-guven bebek battaniyesi. aldimn penye bide triko tarzi olandan 2 tane yeleknaldim zibin aldim hastane cikisi aldim yorgan aldim babynest aldim askilik aldim don aldm 😂😂
YenidenAnneOlmak aslihanaslans giysiler pamuklu ve fiyatları çok uygundu aldım. Nevresimi de aldım fiyatına göre o da iyi ama çarşafı yok. Tavşanlı ince örtü de çok şirin.
Mary06 busra1708 çantanın içinden pek emin olamadığım için alamadım, aslında burda foto paylaşsanız çok sevinirim
minikcasper aslihanaslans alamadım ki lanetler getirmemişler. Triko battaniye, 2li alt ve askı aldım 😒 beyaz çıtçıtlı ve nevresim almak istiyodum ama yoktu onlar.
Cansu-06 Ben A101 in internet sitesinden sipariş verdim az önce, o kalabalığa girmemek için. Her şey de vardı.