Eemmyy inanın o kdar kötü doğum anı yaşadım ki stresli bi gebelik ama hiç biri kucagınıza alıcağınız evladınızdan kıymetli değil tüm zorluklar geçiyor umarım gelir sütünüz gelmese de eksik anne olmuyorsunuz sadece cocugunuzla biraz daha bağınızı kuvvetlendirmeniz için uzun zaman geçirmeniz gerekir yada mama vericeksiniz diye kimse sizin anneliğinizi sorgulayamaz herseyi oluruna bırakın sizin için önemli olan oda sizde sağlıkla kurtulun yeter🤗