Eemmyy amin🌼 benimde ilk gebeliğim üstelik 20 yaşıma girdikten 1 1.5 ay sonra doguracagim yaşım da küçük ama hiç korkutmamaya çalışıyorum kendimi bı ara bı hata yapıp sezeryani izledim ondan korktum ve şansıma bebeğim makat pozisyonunda normal olsun o kadar istiyorum ki anlatamam 😀