Tklc FidanTRK doktoruma sormadım fakat yukarda da yazmıştım ilaç kullanmama karşı ki bende kesinlikle doğru buluyorum. İnşallah çok ağrı sızı yapmazsa dayanabilirim. Hafifledi şuan baya
Tklc Aysn6767 evet işlem yapmıyorlarmış. Şimdilik hafifledi eğer tekrar ağrı yapacak olursa gideceğim. Umarım sorun çıkarmaz
MeLy90 Doktorumu aradım bana biraz daha takipte kaş dedi. Bugün çok ilginç bir şekilde diş ağrım geçti🥰 Ama ya doğumdan sonra yine artarsa diye korkuyorum.