Tklc biraz sabretmeniz gerekecek ilk ve son 3 ay işlem yapılamıyor. Bende çok çektim şu sıralar şükür bi problem yok, kadın doğumcum izin versede, dişcim cekme taraftarı olmadı dayanabiliyorsak bekleyelim dedi. Bir enfeksiyon vs durumu yok şükür, çok şiddetli ağrıları buz kompresi yaparak atlatıyoruz 🤷♀️ Sen yinede dişinin durumunu değerlendirttir bir diş hekimine ve dediğim gibi ilk 3 ay ve son 3 ay icinde işlem yapmıyorlar.