Mfc Denizinannesi07 canim benim de hipertiroid var 0.5 degerim ilac kullaniyorum insanlah degerler duzelir hepimizin
hafsa2020 Askk yok canm tiroidlerim normal miş ultrasonla da baktılar... normal sınırlar içerisinde sadece takipte kalalım demişti.. 4 yada 5 olsa ozman ilaca başlardı
Cnnhls Askk Kadin doğum doktoru tsh 3 le 4 normalse sıkıntı yok dedi normal onlar tek başına tsh yüksekliği bi anlam ifade etmiyor ilaç vermedi 22 haftalık hamileyim başından beri 3.300 lerde değerim
Askk Cnnhls Anldm cnm çok teşekkrler bklm çarşamba gidecem ne diycek yüksek olunca ilaç veriyorlar demek ki