Deletedmom67 canım ilk hamile kaldıgım haftalarda 3.58 di 50 mg lık tiriot ilacı kullanmaya başlamıştım dahiliyeciye yönlendirmişti beni dahiliyeci düşük yaptırabilir hamile tiriot yüksekliği demişti zaten birde ilk hafta kese arkasında kanamam vardı benim ondan ilk günlük dozum 1 bucuktu sonra dan 1 tane günlük dozum oldu 27 haftalık hamileyim en son baktım kagıtlara tsh ölçümunü nisan ayının 10 da yaptırmışım 2.3 cıkmış düşmüş hatda ama ilaca devam dedi kadın dogum doktorum. Canım