CeydaAyaz BBYaman ınsallah canım esım bademden sonra leblebıyı cuvalla alır heralde adam bana bısey yetıstıremıyor 🤗🤗
SerapUGR CeydaAyaz bende çekiyorum mide yanması bulantıdan çok yanmadan çektim hala çekiyorum malesef uzun süreli geçiren bişey yok o anlık bastırıyor işte Allah korusun gripte olmayın onuda 2ay çektim mahvoldum antibiyotik kullandım mecbur 😔
CeydaAyaz SerapUGR son 20 gun bebegime kavusmama ama cok zormus hamılelık aglamaya bıle halım kalmadı gozlerım oldugu yerde kapanıyo Allah hepımızın yardmcısı olsun 🙏🏻😖
SerapUGR CeydaAyaz ne güzel az kalmış sağlıkla alın yavrunuzu kucağınıza inşallah. Bizim yolumuz uzun daha ☺ anne olmak böyle bişey demekki her sıkıntısını çekiyorsun 👶💕
CeydaAyaz SerapUGR sagol canım benim allah hepımızın yardımcısı olsun 🙏🏻 Saglıkla kavusalım bebeklerımız gelınce bunları unuturuz ınsallah 🙏🏻