33 haftalığım ben de benimde öyle oluyor bir yere toplanıp şişiyor orası sertleşiyor elimle ovunca 1 2 dakika içinde eski haline dönüyor ben doktora hiç sormadım normaldir diye hareketlerini hissetmeye başladım başlayalı oluyor çünkü sıkıntı olur mu ki acaba