Senanur-2525 Biz bugün 23+3 olduk ve 620 gr olduğumuzu öğrendik. Sizin bebişler kaç gr oldu bakalım 🧿👼🏻
Karagozz Senanur-2525 bugun kontrol de 2 cm acıklık vardı dogum 2 gun ıcınde olur dedı bu gece yada yarın sancın baslar dedı beklıyoruz 🙏🏻
mom101 Senanur-2525 37+0 haftayken 3295 qramdık cuma günü yine randevumuz var bakalım 37+6yken kaç qram olucaz
Girlpowerbabe Senanur-2525 hiç bilmiyorum ki canım ne isterse onu yiyorum ya da ne denk gelirse işte özel bişey yok yani..🤣 bizimki genetikmiş kilosu boyu biraz önden gidiyor😊