Mehtapakgl Leylaozcan valla al bendende o kadar özellikle kola hamile olmadan önce kolayı aramazdım gebeliğimden beri bıraksalar hergün 1 litre kola içsem anca kanarım. Bu aralar kekstraçilekliye taktım 🤦🏻♀️
turansmom1 Leylaozcan valla ben çikolata yada market yiyeceleri asitli içeceklerin hic birinide normalde içmediğim için doktorum yiyebilirsin hic sakıncası yok dedi sen kendine göre yiyebilirsin😂
Leylaozcan turansmom1 Bende normalde hiç sevmem çikolata sevmeyrn kız olur mu demeyin gerçekten agzıma sürmem . Tek zorlandıgın cola cips
Azizesoran Leylaozcan Azıcık bişeyden bişey olmaz. Ben hergün bir paket yiyordum. Acayip kilo aldım. Dikkat et sadece. Son 2 aydır ağzıma sürmüyorum.
Denfeh Kızlar bende kaç aydır canım ciğer çekiyordu dün yedim ama sonra yenilmemesi lazımmış diye okudum interneten korku bastı şimdi beni bilgisi olan veya yiyen varmı 😕
A_Alparslan Denfeh valla pazara çıkınca eşim ciğer böbrek alıyor kasaptan ben yedim yani başından beri bişey olmadı hatta dün de yedim bilmiyorm valla ins olmaz.
Nur_yunus Denfeh canim hic korkma benim annem.bana hamileyken en cok yedigi sey cigermis tas gibi dogmusum valla😂😂
Leylaozcan Denfeh kafana takılmasın canım banada dediler çiğ ete dokunma felan diye ama mecbur yanımda kimsem yok dokunmak zorundayım her işimi kendim yaptım mecburuz Denfeh