Valla ilk 5ay efsane güzel beslendim tatlıdan tiksinmistim çikolata görmek istemiyodum ama 15 gündür falan canım sürekli biskrem istiyor 3 günde bir yarım paket falan yiyorum durdurmasam yerim her gün 2 paket ama zararlı diye yemiyorum bugün de çikolata gofret falan aldım aklım hep orda ama bı kaç gün yemiycem diye söz verdim can istiyor napalim az az yiyeceğiz yani hamilelik de 1 ay 2, ay değil ki 9 ay nasildayanilsin