FatRam_1703 Ummuctn Evet 😢 Su an 3.5 hamileyim Rabbim kimsenin kucağını gerçekten boş bırakmasın isteyen herkese gönlüne göre versin inşallah 🤲
Ummuctn FatRam_1703 amin amin inşallah dua edin bi arkadasım test yaptı idrarı doldurmuş boyası akmış. Çok istiyolar. O duyguyu bilemem var olduğundan şükür. Rabbim olmayanlara versin inşallah
MB-ckrva Ummuctn Haklısın yavaş yavaş alınmalı bir bebek için 15 bin gidiyor odasıydı doğumdu erkenden başlamak iyidir 👍🏻🙂
asiltosumm35 Ummuctn canim yani bana sorarsan 3. Aydan once alma. Hem cinsiyeti belli olsun hemde Allah korusun herseyi dusunup harakey etmek lazim. 3. Aydan sonra da baslasan yetistirirsin merak etme.
MB-ckrva Ummuctn Hastaneye göre değişiyor canım benim 3500 e oldu herşeyiyle 3000 di ama artılar çıkıyor
Fatma3447 Ummuctn hiç bişey bence daha çünkü çok çok erken ben 30 haftaya giriyorum daha elbise hazrlığım yok ve doğumum 38 de olur inşlhhh
hv2020 Ummuctn istersen kenara para koy o niyetle birikim gibi olur biraz büyüyünce alırsın hem zorlanmamışta olursun