Gokcefeyza Aysemerve ayy hani 2. daha hafif geçiyor diyorlardı. Doğru değilmiş demek ki. Bende atlattım nasılsa vücut antikor üretmiştir diye rahattım. Çok geçmiş olsun.
Aysemerve Gokcefeyza Korkma canım iyi düşünelim ki iyi olsun inşallah hiç gelmez bir daha kimsenin başına 🤲🏻
Betegebet Aysemerve Cok gecmiş olsun canım benim. Bian önce bitsin gitsin inşallah. Ben cok korkuyorum kendimi geçtimde bebeğe bişey olur diye. İnşallah sağ salim kucagımıza alırız hepimiz