Korkma canım benim 15 hafta aralıklarla ikinci kez yakalandim bugün. 30 haftalık hamileyim şimdi. İlk yakalandigimda yaptığım hataları yapmicam çok ağlamıştım psikolojimi bitirmiştim. öncelikle bebeğin için korkma kanaman sancın olmadığını müddetçe. Sen de bol bol su iç vitamin almaya bak özellikle C vitamini. Yoğurt kefir vs gibi süt ürünleri Tüket. Ve bununla birlikte beslen bol bol ye. Kendine bakmaktan geçiyor bu hastalığın tedavisi