Şuan 29 hafta oldum bel agrim oluyo ama 26 haftdn beri sanki hersyde dha cok hisstmye basldm bugün evi temizldm ve ondn beri bel agrim gecmiyo süpürge tutarkn agilip kalktm cok herlde bide köşe takimi vrdi L koltk 3 parcaya ayriliyo agir deil hafif onu kaldirp altini supurdm oda tetikledi galiba suan herzamnkindn dha cok ağrıyı bebeğimde duruldu oda harekt etmiyo ck az onuda yordum galiba😊