Merveesila 26+1 hafta da olanlar bel ağrısı oluyo mu otururken ve ya ayakta fazla durunca ben uzun süre oturtamıyorum bazen karın ağrısı da oluyo erken mi başladı bel ağrısı anlamadım ilk hamileliğim de böyle değildi
Esrahalit Merveesila ben 12 haftalığım ve bende de var çok uykum oluyo ama bel ağrısı yüzünden yatamiyorum bu yüzden hep yorgun kalkiyorum
Msltms Merveesila şuan 26+5 olduk 26.haftaya girdiğimden beri bende de var canım o ağrı yarın kontrolüm var soracağım
Merveesila kerimannesi benim bi haftadır falan var erken doğum olur diye korkuyorum uzanınca geçiyo mu peki ağrı
kerimannesi Merveesila Yok yok öyle kendini korkutma öyle bir şey yok Eğer Çok ağrın olursa belinin altına sıcak su torbası al
Nurbl Merveesila söyledim olabilir dedi mahnezyum yazdı ama pek işe yaramıyor hamilelik bu zor yanları olacak falan filan dedi işte🙂
Amommm Ben daha 8+5 tekin ama bel ağrım çok fazla oluyor. Özellikler Sırt üstü yatarken vuruyor. Doktor randevuma daha var sorup bi cevap alan var mı?
Merveesila Amommm bende sırt üstü uzanınca geçiyo ağrı msj attım doktoruma geçen hafta gittim ama ağrı olmadığı için sormadım bu hafta başladı çünkü
Merveesila Esrahalit daha çok erken aslında bel ağrısı için ben 12 haftalıkken hamile olduğumu unutuyodum göbek de olmayınca
Esrahalit Merveesila evet zaten herkes şaşırıyor erken diyorlar doktora da söyledim normal dedi ve hala çekiyorum bel ağrısı
Merveesila kerimannesi internetler bizi biraz korkutuyo araştırınca erken doğum belirtisi yazıyo öyle olunca korktum
kerimannesi Merveesila benim suan asiri agriyo gelip gidiyo allahtan cocugu uyandirdim oynuyorda icim rahat
ipekipek 28 deyim canım bendede var ne yapsam geçmiyor, yan yatıyorum dik oturuyorum herseyini denedim ama geçmiyor :(
Merveesila ipekipek ben yarın kafamda soru kalmasın diye yine doktora gitcem sorcam msj attım gel bakalım bi daha dedi cnm erken doğum belirtisi olmasın da son yıllarda çok fazla erken doğum var yediğimiz içtiğimizden dolayı
ipekipek Merveesila bende pazartesi gidicem kontrole. Hadi inşallah öyle birsey değildir de sıkıntı yaşamazsın. Aklım sende
Merveesila ipekipek inşallah bi sorun yoktur cnm sonucu yazarım yine sana burdan ultrason da belli olur zaten öyle bişi olsa çünkü daha çok erken doğum için
Merveesila ipekipek bi sorun yok cnm enfeksiyon olabilir dedi doktor kan ve idrar istedi bebeğin kalp atışı hareketleri suyu normal çok şükür
Merveesila kerimannesi hareket ediyo ama sanki önceden daha fazla hareket hissediyodum ya da ben evham yapiyorum cnm bilmiyorum sabah içim rahat eder inşallah