SerpilAVCI Aysesen80 ayyyy senin bitmiş bile canım.😍 Allahım sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşaallah.🤲🏻😘
Aysesen80 SerpilAVCI amin canım ama karar vermem lazım veremiyorum Bi türlü bebek doğum pozisyonunda doktorun biri kafası büyük normal zorlar diyor diğeri ben normal taraftarıyım diyor arada kaldım..
SerpilAVCI Odymerve ayyy geçmiyordur artık günler.🤦🏻♀️😘 Allahım sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşaallah canım.🤲🏻
SerpilAVCI Aysesen80 canım elbette en doğrusunu sen bilirsin ama en sağlıklı doğum normal doğum. Ben ilk bebeğimi normal doğumla dünyaya getirdim,şimdi 2.yide normal istiyorum
Odymerve SerpilAVCI aminn hepimize inşallah 🙏🏻🙏🏻 Vallahi geçmiyor son günler hepimiz saglikla kucagimiza alalim
Aysesen80 SerpilAVCI bende normal istiyorum canım ama iste dagılır eskisi gibi olmaz vs deyince kafam karstır ister istemez
SerpilAVCI Aysesen80 öyle dediklerine bakma canım,İnan hiçbir fark olmuyor,bana da çok demişlerdi ama ben inanmadım iyi ki de normal yaptım diyorum şimdi
Aysesen80 SerpilAVCI hayırlısı olsun hakkımda inşallah normal doğumu beklediğim için pişman olmam canım 🙏🏼
SerpilAVCI Zerin1234 oy maşallah size.🥰 Allahım sağ Salim kucağına almayı nasip etsin,yaşı uzun ömrü güzel olsun inşaallah.🤲🏻😘