40+3 üm kızlar benim de hala gelmedi hiçbir belirti😔 sadece arada yalancı kasılmalarım oluyor sertleşme şeklinde.yarın sabah dr kontrolüm var bakalım ne diyecek doktorum… bebek kilosu da 3 gun önce gittiğimde 3700 civarıydı. Eğer cok buyuk olursa sezeryan yaparız demişti en son bakalım ne olacak… benim için de dualarınızı esirgemeyin lütfen 🙏🏻❤️