Busrapol Rumysa 38+2 yim ne nisan ne su ne sanci bisey yok.. bebekte ters donmus muhtemelen sezeryan olcak zaten. Hareketleri cok azaldi ve bu beni cok geriyo
Mathteacher Rumysa 39+4 oldum ama gelmiyor benimde bebişim. Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin bir avazda olsun bitsin inş her şey
Lamiya5 Rumysa bende de dün geldi nişan. Son 10 günde çok fazla sertleşmeler yaşıyorum. Ama bazen hiç bir şey yokmuş gibi oluyor. Merak etdim bende. Doğum yakın olabilir mi diye. Allah razı olsun
Lamiya5 Aysesen80 bende 39+1. 30+0 da nişanım geldi. Sertleşmeleri bazen çok sık yaşıyorum bazen de hiç bir şey yokmuş gibi oluyor. İnşallah çok uzun sürmez ☺ Allah razı olsun