caglanurr valla canım sen doğum yapacaksın karar senin.. Ama sezaryenin gerçekten korkulacak hiçbir yanı yok,ben kendime güvenemedim normal doğum için yorum yapamam ama istiyorsan eşinle konuş doktorun da ikna olur zaten sen ne istersen onu yapmak zorunda eğer riskli bir durum yoksa