M3l6k903192019 bnmde bugün kontrolüm vardı doktor doğum anına kadar muayne etmiyorum demişti aslnda bugün sancım çıktı nst de ama bende sancı yoktu bakiyim dedi.pskolojikman hiç hazır değildim muaynede okadr çok kastım ki kendimi 2 parmağını zor soktu açılma var mı diye bakmasına izin vermedim resmen birde bagrdim sonra odadan çıkınca eşimden çok utandım eve gelince çok ağladım ben nasıl dogurcam diye.nornal doğum istiyorum ama bu kasmalarim yüzünden sezeryan olmak zoruma gidiyor