Homeless20 ayminaninannesi decavit için baya erken bencede ama doktor verdiyse tabi ayrı. Bende 12 den sonra başladım içmeye. Tok karna içiyorum ben
Beyzabyk ayminaninannesi 12. Haftada başladım eczacım kahvaltıya başlamadan önce iç üzerine kahvaltını yap dedi 33 haftalığız hiç bir sorun yaşamadım ama yan etki varsa doktorunuza danışın
gokceerdemm ayminaninannesi canım ben yemeğin hemen başında içiyorum sonra yemegimi yiyorum o zaman mide bulantım olmuyor. Tabi bi 5 dk kadar bekliyorum yemek yemeden. Yani doktorum öyle önermişti bana🙏🏻🌸
gokceerdemm ayminaninannesi Bende 5 haftalık hamileyim bana da ilk decavitten başlattı. İçinde ki folik asit bebek için yeterli olduğunu söyledi. Ama benim aklımda hala soru isareti var. Kontrolümde detaylı bilgi almam gerek yoksa içim rahatlamicak 😔🤦🏻♀️
umudum321 Bbssra doktorum bana folik asit vermedi 13havtalik olacaz ilk ogrendigimden beri decavit bide devit damla verdi onları kullaniyorum
Betul61 Benim doktorum bana folik asit vermedi direk bu ilaca başlattı içinde folik asit var zaten gerek yok dedi
ayminaninannesi Teşekkür ederiz arkadaşlar bende tok denicem yinede doktoruma danisicam çok sağolun 🌸
Mom092 ayminaninannesi bu haftalarda icilen tek ilac folik asit olmasi gerekiyor 12.ci hafta dan sonra bu vitaminlere gecis yapılıyor bilemedim baska doktora sormanizda fayda var ve o ilac ac degil tok karna iciliyo aksam yemeklerinden sonra
Papatya-20 ayminaninannesi cok şaşkınım nasıl olurda erken haftada folik asit vermek yerine bu vitamini verir sor Bi gittiginde istersen internetten arastır cok erken