Ben 41.haftamdayım. Bugün kahverengi leke geldi 3 kere nişan dedikleri o oluyor sanırım. Adet ağrısı gibi ağrılar giyor belime ve çoğalıyor. Bebeğimin kilosuna 4.100 dedi. Ama ultrason cihazları 500 gr eksik veya fazla gösterebilir diyor doktor. Yarın kontrolüm var. Sizce kilosundan dokayı sezeryana alırlarmı. Ve doğum nişandan ne zaman sonra gerçekleşiyor bilgisi olan varmı acaba?