Valla ben daha 35+1 deyim ama bende artık doğsa diyorum 🙈zaten ortalama 2,5 hafta ileriden gidiyor. O kadar ağırlaştım ki nefes alamıyorum. İşin garibi hep çok kilo alan yakınlarım derdi inanılmaz ağırlık var üstümde diye ben 2 kilo aldım şimdiye kadar ama patlayacak gibi hissediyorum 🙈