Cmle24 Kapalikutu maşallah ki benim ki daha zayıf doğucak gibi 1 numara rahat olur o zaman teşekkürler
Busrakoc Ben doğumdan önce 1 numara prima pampers almıştım ama bebeğim 2700 doğdu bez biraz büyüktü 1-2 paket 0 numara aldık o şekilde kullandık
Cmle24 Busrakoc bende ondan korkuyorum 2950 dedi dr o yüzden büyük gelebilir belki 1 numara diyorum 🤷🏼♀️
Busrakoc Cmle24 hastaneden çıkınca da kilo kaybetmiş oluyor 2700 doğduk ama 2650 ile çıktık o bile fark ediyor 1 numarayı denersin baktın büyük geldi 1 paket 0 numara alırsın canım