Cmle24 Merhaba arkadaşlar bu ay doğum çantası için bebek bezi alıcam fakat çocuğa yenidoğan 0 sıfır beden mi alınıyor yoksa 1 numara mı çokça almak istemiyorum bazı bezlerin alerji yaptığını ve değiştirmek gerektiği söyleniyor yardımcı olur musunuz?
Kapalikutu Cmle24 3450 doğdu kızım iki paket sleepy bir numara kullandık kırklı olanlardan 2 numaraya geçtik yeni doğduğunda 2 numara çok büyük olurdu.
yasen1 Slepy 1 numara yeni doğan diye geçiyor canım 0 olanlar nasil bilmiyorum markasına gore değişiyor sanırım kiloya bakarak al bence
Eminesendur 1 içinden az olandan al 2den çok al bakarsın duruma göre 1 gerekirse alırısın gerekmezse 2den devam edersin
Asel61 Cmle24 benim bebegim 4430 gram doğdu 100 tane molfix 1 numara kullandık şimdi 2 numaraya gectik
Cmle24 Kapalikutu maşallah ki benim ki daha zayıf doğucak gibi 1 numara rahat olur o zaman teşekkürler
sedabudak Cmle24 ben prima pampers pure 1 numara aldım 2-5 kilo arası 140 adet aldım indirimden 1 ay yeter diye düşünüyorum sonrasında herhalde 2 numaraya geçilir