Ben çok ekşi yiyorum hiç tatlı yemem de herkes diyor kızın oluyor doğru mu yengem de şimdi dedi ben ekşi yedim kızım oldu.
merak ettim doğru mu gerçekten 3 aylık oldum tatlı yemem sizde gerçekten öyle mi tatlı yiyip erkek oldu mu? yada ekşi yiyip kız doguran?
Meraklandım anneler 😅