Arkadaşlar srekli konu açıyorım ama biraz tedirginim bilgi almak istiyorum. 5+4 teyiz 13 gündür kanamam var. Hamile olduğumu pazar günü öğrendim. Kanamayı adet kanaması sanıyordum. Kese var bebek de var ama kalp atışı henüz yok. Yüksek riskli gebelik geçiriyorum. Pazardan beri sabah akşam progestan kullanıyorum. Bugün de düşük önleyici iğne vuruldum ama akşamdan beri rahimde kasılma var. Böyle veya benzer şeyler yaşayan oldu mu? Aramızda hemşire ebe var mı? Acile gitmem gerekiyor mu bilmiyorum şu an? İki gün önce kanama var diye acile gittim düşük yapıyorsun diye yatırdılar, sabah da düşmemiş eve git diye gönderdiler🤷