Hatice1207 Nazomi Üçüncü gebeliğin tatlım, ondandır. Sen yinede kendini çok fazla zorlama, zaten son haftaların. Allah yardımcın olsun, bebeğini sağlıkla kucağına alırsın inşallah.🤲🏼👼🏻🤍