Hatice1207 Nazomi Ben bu zamana kadar hep hiperaktiftim, sürekli geziyordum. Belki de o yüzden şu an zorlanmıyorum. Siz bu zamana kadar nasıldınız, yani hareklimiydiniz?🤷🏼♀️
Hatice1207 Nazomi Üçüncü gebeliğin tatlım, ondandır. Sen yinede kendini çok fazla zorlama, zaten son haftaların. Allah yardımcın olsun, bebeğini sağlıkla kucağına alırsın inşallah.🤲🏼👼🏻🤍
Mernana Nazomi canım ucunu bırakınca temizliğin geri toparlamak zor oluyor kendimden biliyorum. Büyük temizliğim daha dün bitti ama gel birde bana sor psikolojik çok sıkıntıya sokuyor insanı gerçekten. Kendine ait küçük bir defterin varsa yapılacak işlerini yaz yaptıkça üstüne çizgi at. En son bakmışsın işin bitmiş listede kendine haftalık temizlik rutini oluştur inan bana dene çok rahatlatıyor ve çabucak bitirmene sebep oluyoe ☺️
Nazomi Mernana bişeyler denemem şart bence de böyle olmayacak bu sefer daha çok psikolojim bozuluyor işler gün geçtikçe çiğ gibi birikiyor 🤷♀️😫😫
Silann Ben 39 Haftamdayım hala kendim köşe bucak temizliyprum her gün evi süpürüp siliyorum hala çok şükür ağırlaşmadım dinlene dinlene yavaş yavaş yapın zorlanıyorsanız hiç kasmayın temizlik işi nankör iş bitmiypr 😄
slnko Nazomi bende Cumartesi Doğum yapcam kendimi tasıyamıuorum artık ama hiç ev işi yemek için kendimi kasmıyorum olduğu kadar , paralayamam kendimi:)
nurmavisi Nazomi ya bence hiç zorlamayın kendimizi zaten son hafatalarınızmış . Doğuma bir kaç gün kala ev temizliği yapan bi yardımcı alın toparlasın temizlesin gitsin. Sizden ve bebeğinizden önemli değil ya 🤷🏻♀️ Bende zorlanmaya başladığım zamandan itibaren bıraktım belli aralıklarla yardımcı alıyorum. Yemekleri de genelde kolay şeyler seçmeye çalışıyorum ara sıra çok yorgunsam dışarıdan da yiyoruz öyle öyle geçiyor. Sona gelmişiz zaten idare edeceğiz napalım :)
Nazomi nurmavisi bizde de durum aslında tam olarak böyle ama işte içsel olarak rahat değilim acaba çokmu takıyorum ☹️
Kubrakarr Nazomi aynen öyle cnm durumunuz varsa bi kadın cagirin ihtiyacı olan birini en azindan zor şeylerini yapar
nurmavisi Nazomi bir kere yaşıyoruz bunları ama temizlik her zaman var :) o yüzden onun peşini biraz bıraksak bir şey olmaz bence 🙃 rahatınıza bakın zaten doğumdan sonra öyle bir şansımız olmayacak 😅
Sezensu Nazomi Valla 34 ten sonra camlara çıkıp cam silen bana süpürge bile Zor gelmeye başladı, büyük temizliğimiz yapıldığı icin evim temiz dip köşe yapmıyorum şuan 37 olduk üstünden yapıyorum yemek yapıyorum o kadar. Bende doğumdan sonra çocukla nolcak DİE düşünüyorum Valla inşallah enerjim gelir
sinemkumandanveren Nazomi şuan 36 haftaligim temizliğin bitti sayılır tek tük şeyler kaldı . Zaten 30 Ekim planli sezaryan olacak rabbim nasip edrse biraz dinleneyim 😂😂
nursentlk Nazomi bende 30. Haftada başladım 35 de erken doğurdum sakın yapma bırak öyle ne götürüyorsa götürsün şuanki aklım olsa annemlere gider gelmezdim
flowers yigitalpinannesi40 canim dinlen yavasca yap ozaman benimde kimsem yok desem yeridir aman kendini yorma cnm
yigitalpinannesi40 flowers Teşekkür ederim canım yavaş yapıyorum hızlı yapmak istesem de artık bünye müsade etmiyor zaten 😊 Sağ sağlim kucaklarımıza alalım insallah bebeklerimizi de kimsemiz olsamasa da olur kendi kendimize yeteriz
Drn-Brc Nazomi aylardır kullanıyorum robot süpürge çok memnunum hergün evi süpürüp siliyor işimin yarısı azaldı resmen