Salehim MaşaAllah ne güzel geçirmişsiniz doğum sürecinizi… gayet iyi ve güzel anladım yazdıklarınızı bende Amerika’da yaşıyorum. Burda doğum sürekli daha farklı işliyor.
bu gün tam 41 hafta oldu ve Ağrı sızıdan başka birşeyim yarın 41 +1 olucam sizin gibi bakalım sabah yada gece olacakmı. Bende adet sancısı gibi bekliyorum ilk oğlumda öyle olmuştu acaba sizin kız mı kız çoçukları bel de oluyormuş Ağrı ve sancısı. Ama belkide değişebiliyor. Hakkimızda hayırlısı inşaAllah suni sancı almak istemiyorum ve sancımın son dakikalarında gidip hemen doğumun ertesi günü çıkmak istiyorum bu corona yüzünden hastaneden çok korkuyorum çok 😣. Duanızı esirgemeyin lütfen 🙏🏻