Hilalfuat 41+0 haftada sabah daha yatakdayken çok hafif gaz sancısı gibi sancılarla uyandım ve ciddiye almadım çünki daha farklı bişey bekliyodum hani diyolar ya adet sancısı gibi oluyo ben de öyle başlıcak sanıyodum o yüzden hiç doğum sancısı olucağını düşünmedim (bu arada Azerbaycanlıyım yanlış yazarsam sözlerden kusura bakma) bide benim sancılarım en baştan hafif olduğu zamandan hep 5 dakkada bi geliyodu ve gün boyuncada hep öyle oldu ben kalktım duş aldım o sıradada ağrı girip çıkıyodu karnıma kahvaltı falan yaptım ağrılar bi tık artmıştı sanki ben de saate bakıyorum 5 dakkadan bi geliyo dedim galiba sancılarım başladı:) benim görümcemde bizdeydi o sırada ilk ona söyledim zaten her kes benim sancımı bekliyodu oda bi sevindi bi sevindi hemen kayınvalidemi aradı oda bi panik ben de eşime haber verdim ama hâlâ diyorum çokta heyecan yapma daha bişey yok diye neyse kayınvalidem geldi sonra benim sancılarda devam ediyo yine 5 dakkadan bi geliyo her kes toplandı bize benim kafamı dağıtmaya çalışıyo akşama kadar hep 5 dakkadan bi geldi sancı ama şiddeti artıyodu ve gittikce 3 dakkada bire düşmeye başladı:)ve sancı girdiyinde dayanamaz oldum neyseki çabuk geçiyodu geceye kadar çektim gece 2 buçuk falan gibi akıntıyla nokta kadar kan geldi ve hastaneye gittik yine sabaha kadar orada sancı çektim ve sabah 11de minik mucizem geldi sonsuz şükürler olsun