EmrahAyeKaplan cnm benm riskimde çöktü ne kdr sacmalams benmde Kanamam oldu ve progestanin hapiyla ignesini kullandım 7 haftalikkem benmde riskim wardi şimdi çok şükür 4un içindeyiz 4 aylık oldm sen başka bi doktora git bence düşecekler duser ne demek ya ne saçma tabiki allahin bilecegi iş istersen istediğim kdr ilaç iç düşeceği warsa her türlü düşerde ama çok saçma tedbiri al tebarek allah'a bırak kurban olim rabbime cnm sen başka doktora git Bend e senin gibiydim aynı şeyleri yaşamısz yani allahım inşallah kucağına almayi nasip eylesin