2 gün önce yaşadım ben de. 7 haftalığız kan gibi değil de kahverengi lekelenme şeklinde oldu. Hemen doktora gittim kanamanın olduğunu fakat bebeğe yakın olmadığını söyledi ama yine de istirahat edip dinlenmem gerektiğini söyledi. Bana da herhangi bir ilaç vermedi. Devam ederse gel ilaca başlarız dedi. Kesinlikle ağır şeyler kaldırmamak, stres olmamak gerekiyor. İlk 3 ay çok daha fazla dikkat etmemiz gerekiyor..